Szanowni Państwo, serdecznie witamy na stronie internetowej

Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ) w Kole

W ramach działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w zakresie Ambulatorium Powiatowego w Kole, funkcjonuje Podstawowa Opieka Zdrowotna (Przychodnia Lekarza Rodzinnego).

Kierownikiem POZ jest dr Tomasz Ignaczewski

Troszczymy się o Wasze zdrowie, nieprzerwalnie od 2013 roku. Naszym pacjentom gwarantujemy profesjonalną i życzliwą opiekę medyczną nad osobami dorosłymi oraz dziećmi.


Funkcjonujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 18:00.

Rejestrować można się osobiście, telefonicznie lub przez osoby trzecie.

Pacjenci przyjmowani są zarówno w ramach ubezpieczenia w NFZ, jak i odpłatnie.

Świadczenia z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej realizowane są w oparciu o:

  • poradnię lekarza podstawowej opieki zdrowotnej
  • poradnię pielęgniarki środowiskowej
  • poradnię położnej środowiskowej
  • gabinet diagnostyczno-zabiegowy
  • punkt szczepień

 

Aby wybrać swojego lekarza rodzinnego i pielęgniarkę należy osobiście wypełnić deklarację wyboru. Otrzymają ją Państwo w rejestracji przychodni lub otworzą korzystając z linku zamieszczonego poniżej. Z chwilą podpisania deklaracji mają Państwo prawo do korzystania z świadczeń udzielanych w POZ w ramach zawartej umowy z NFZ.

Lekarza POZ możesz wybrać bezpłatnie dwa razy w roku kalendarzowym. Za kolejną zmianę należy uiścić opłatę. Opłata za kolejną zmianę lekarz nie zostanie pobrana, jeśli będzie ona związana ze zmianą Twojego miejsca zamieszkania.

 Poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, opiekę nad pacjentem sprawuje
Poradnia Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej:

–  od poniedziałku do piątku w godzinach od 18.00 do 8.00 dnia następnego oraz całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy,

– budynek SPZOZ w Kole „A” parter wejście „A4”

 Informacje całodobowe  dla Pacjenta na temat pomocy medycznej

infolinia Narodowego Funduszu Zdrowia – 800 190 590

Nasz zespół lekarzy przyjmuje na wizyty i konsultacje, dzieci chore i zdrowe.

Aby otrzymać poradę lekarską pediatry należy złożyć deklarację wyboru lekarza. Na konsultacje można umówić się osobiście, telefonicznie lub za pośrednictwem e-rejestracji.

Godziny Przyjęć Dzieci Chorych budynek „A” wejście A 4 pok. nr 0.37

Lekarz Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
Malwina Łukaska-Bartela 8ºº-12ºº 8ºº - 15ºº 13ºº-18ºº ----- 8ºº-12ºº
Tomasz Ignaczewski gabinet 12ºº - 18ºº
wizyty dom. 11ºº - 12ºº
gabinet 12:00 - 18:00
wizyty dom. 11ºº - 12ºº
wizyty dom. 11ºº - 12ºº wizyty dom. 17ºº-18ºº gabinet 14³º - 18ºº
wizyty dom. 11ºº - 12ºº
Krzysztof Zaleski ----- ----- ----- 8ºº - 18ºº -----
Agnieszka Gibaszek-Musiał ----- ----- 10ºº - 11ºº ----- 13³º - 14³º

W zakresie funkcjonowania Poradni Dziecięcej dla Dzieci Zdrowych wykonywane są badania:

  • bilansowe i patronażowe,
  • szczepienia okresowe zgodnie z obowiązującym kalendarzem szczepień.

Do Poradni obowiązuje osobne wejście (A 3) oraz poczekalnia, tak aby zdrowe dzieci nie miały kontaktu z osobami chorymi.

Godziny Przyjęć Dzieci Zdrowych- budynek „A” wejście A3 pok. nr 0.31:

Lekarz Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
Agnieszka Gibaszek-Musiał ----- ----- 8ºº - 10ºº ----- 11³º - 13³º

W ramach funkcjonującej Poradni, wszyscy pacjenci po złożeniu deklaracji mogą skorzystać z opieki lekarza rodzinnego, pielęgniarki oraz położnej.

Oferujemy także wizyty domowe i patronaże – wizytę położnej, wizyty pielęgniarki w domu młodej mamy.

Zapewniamy również Państwu wykonanie na miejscu badań diagnostycznych będących
w kompetencji lekarza podstawowej opieki zdrowotnej:

  • badania laboratoryjne,
  • radiologiczne,
  • ultrasonograficzne.

Dla wygody pacjentów istnieje możliwość dokonania zapisu do lekarza osobiście, telefonicznie oraz E-rejestracji.

Zapewniamy każdemu pacjentowi dostęp za pośrednictwem Internetu do wyników badań laboratoryjnych.

Godziny Przyjęć:

Lekarz Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
Malwina Łukaska-Bartela 8ºº-12ºº 8ºº - 15ºº 13ºº-18ºº ----- 8ºº-12ºº
Tomasz Ignaczewski gabinet 12ºº - 18ºº
wizyty dom. 11ºº - 12ºº
gabinet 15:00 - 17:00
wizyty dom. 17ºº - 18ºº
wizyty dom. 11ºº - 12ºº wizyty dom. 17ºº-18ºº gabinet 14³º - 18ºº
wizyty dom. 11ºº - 12ºº
Krzysztof Zaleski ----- ----- ----- 8ºº - 18ºº -----

Gabinet Diagnostyczno-Zabiegowy budynek „A” wejście A 4 pok. nr 38

W gabinecie wykonywane są zlecone przez lekarzy POZ badania oraz zabiegi:

  • pobrania krwi,
  • badania EKG,
  • pomiary ciśnień,
  • pomiary ciepłoty ciała,
  • pomiary cukru gleukometrem,
  • iniekcje podskórne, dożylne, domięśniowe,
  • zmiany opatrunków,
  • szczepienia.

Pobrania krwi oraz przyjęcia materiałów do badania odbywają się:

od poniedziałku do środy w godzinach od 8ºº do 11ºº

Możecie Państwo liczyć na profesjonalną obsługę oraz udzieli odpowiedzi na pytania związane
z funkcjonowaniem gabinetu.

Godziny pracy gabinetu zabiegowego

Gabinet zabiegowy jest czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 18:00

Nasz personel:

  • pielęgniarka – Mirosława Brzezińska
  • pielęgniarka – Małgorzata Jadrych
  • pielęgniarka – Małgorzata Marciniak
  • pielęgniarka – Małgorzata Szymańska
  • pielęgniarka – Anna Wysokowska
  • pielęgniarka – Dorota Zajfert

Przygotowanie Pacjenta do badań laboratoryjnych

Dokładamy wszelkich starań, aby badania wykonane były na jak najwyższym poziomie. Wiarygodność ich wyniku zależy również od przygotowania się Pacjenta.

Pacjencie! wybierając się do gabinetu zabiegowego pamiętaj o kilku ważnych zasadach, które mają wpływ na wiarygodność wyników:

  • Badania laboratoryjne wykonujemy w godzinach porannych.
  • Materiał do badań powinien być pobrany na czczo po odpowiedniej regeneracji organizmu tj. po ok 8 – godzinach snu.
  • Niektóre badania należy wykonywać po wcześniejszym powstrzymaniu się od brania leków, witamin, specjalnych diet lub odżywek.
  • Próbki moczu i kału należy pobierać w jałowych pojemnikach (dostępnych w aptece), zawsze zgodnie z zaleceniami lekarza lub personelu pielęgniarskiego / laboratoryjnego. Próbki kału i moczu należy dostarczyć do punktu pobrań najszybciej jak to możliwe po pobraniu.

PRZYGOTOWANIE DO POBRANIA KRWI

  • Badania nie wykonujemy po wysiłku fizycznym, po spożyciu alkoholu i innych używek oraz w okresie miesiączki.
  • Na pobranie krwi przychodzimy wyspani i wypoczęci.
  • Przed badaniem należy być na czczo. Ostatni posiłek spożywamy w dniu poprzedzającym badanie najpóźniej do godz. 19.00.
  • Pacjent, który przyjmuje leki powinien skonsultować się z lekarzem, czy nie będą one miały wpływu na wynik badania.

PRZYGOTOWANIE DO TESTU OBCIĄŻENIA GLUKOZĄ

  • Prosimy kupić w aptece 75 g glukozy.
  • W dniu pobrania, w domu prosimy o rozpuszczenie glukozy w szklance przegotowanej (letniej) wody, wystudzoną przelać do butelki i przynieść ze sobą.
  • Pierwsze pobranie krwi jest na czczo, następnie należy wypić roztwór glukozy i pozostać na terenie przychodni.
  • Drugie pobranie krwi następuje po 2 godzinach.
  • Leki poranne prosimy przyjąć, popijając wodą.

PRZYGOTOWANIE DO POBRANIA MOCZU

  • Przed badaniem Pacjent nie powinien wykonywać żadnych wysiłków fizycznych.
  • Przed pobraniem próbki moczu do pojemnika należy dokładnie umyć ręce oraz ujście cewki moczowej.
  • Pierwsza niewielka ilość moczu powinna być oddana do toalety.
  • Po pobraniu zabezpieczyć pojemnik szczelnie zamykając.
  • Próbkę moczu należy dostarczyć do gabinetu zabiegowego.

PRZYGOTOWANIE DO POBRANIA KAŁU

  • Materiał do badania umieszczamy w specjalnym pojemniku na kał, dostępnym w każdej aptece.
  • Pobrany materiał powinien mieć wielkość ok. 3 x 3 cm.
  • Po pobraniu zabezpieczyć pojemnik, szczelnie zamykając.
  • Próbkę kału należy niezwłocznie dostarczyć do gabinetu zabiegowego.

Gabinet szczepień to miejsce, w którym wykonujemy szczepienia obowiązkowe i zalecane dzieciom oraz osobom dorosłym, przed różnego rodzaju chorobami i wirusami.

Punkt szczepień prowadzi szczepienia dzieci w wieku o 0 do 18 lat. Są to szczepienia wykonywane zgodnie z kalendarzem szczepień.

W naszej ofercie posiadamy szczepionki z kalendarza szczepień obowiązkowych, jak i szczepionki dodatkowo zalecane przez lekarzy pediatrów.

Aktualny kalendarz szczepień na rok 2025: https://szczepienia.pzh.gov.pl/kalendarz-szczepien-2025/

Szczepionki jako leki pochodzenia biologicznego są szczególnie wrażliwe na zmiany temperatury, dlatego bezwzględnie przestrzegamy ustalonych przez producentów preparatów szczepionkowych zasad ich przechowywania od momentu produkcji do chwili użycia w punkcie szczepień.

Godziny przyjęć:

Pielęgniarka Poniedziałek Czwartek
Mirosława Brzezińska 8ºº - 11ºº 15ºº - 18ºº
Małgorzata Jadrych

Gabinet Położnej Środowiskowej zapewnia kompleksową opiekę pielęgnacyjno-położniczą kobiet w każdym wieku w okresie ciąży i połogu oraz pozabiegową i po operacjach ginekologicznych, a także opiekę nad noworodkami do 6 tygodnia życia. Opieka położnej środowiskowej jest całkowicie bezpłatna w ramach kontraktu z NFZ, realizowana w gabinecie i w trakcie wizyt domowych.

Warto wiedzieć:

  • wizyty domowe odbywają się po wcześniejszym uzgodnieniu
  • wybór położnej środowiskowej jest niezależny od wyboru miejsca innej opieki zdrowotnej.
  • wybór położnej środowiskowej jest niezależny od wyboru lekarza podstawowej opieki medycznej

Lista świadczeń, które są udzielane wyłącznie w bezpośrednim kontakcie z Pacjentem:

  • porada w warunkach ambulatoryjnych lub domowych (w przypadkach uzasadnionych medycznie),

  • porada patronażowa oraz badania bilansowe,

  • leczenie z zapewnieniem diagnostyki laboratoryjnej, obrazowej i nie obrazowej (EKG, RTG, USG,),

  • szczepienia ochronne (obowiązkowe, zalecane).

STANDARD ORGANIZACYJNY UDZIELANIA TELEPORAD POZ

Standard teleporady został opracowany na podstawie:

  • Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 sierpnia 2020 r. w sprawie standardu organizacyjnego teleporady w funkcjonowania Podstawowej Opieki Zdrowotnej (Dz.U.2022.1194);
  • Standardu akredytacyjne w zakresie Podstawowej Opieki Zdrowotnej (OP 10).
  • Użyte poniżej określenia oznaczają:
  • osoba udzielająca teleporady – lekarz, pielęgniarka lub położna, którzy udzielają świadczeń
    u świadczeniodawcy POZ stosownie do swoich uprawnień i zakresu świadczonych usług;
  • świadczeniodawca POZ – Ambulatorium Powiatowe w Kole – Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ), ul. K.J. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło;
  • teleporada – świadczenie zdrowotne (opieka nad pacjentem POZ) udzielane na odległość przy użyciu systemów teleinformatycznych lub systemów łączności. Teleporada zgodna ze standardem określonym w przepisach wydanych na podstawie art. 22 ust. 5 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.

 

  • Opis postępowania 
  1. Teleporada udzielana jest w formie rozmowy telefonicznej - numer telefonu pod którymi można ustalić termin teleporady: 63 2626205.
  2. Rozmowa telefoniczna jest rejestrowana.
  3. Termin teleporady umawiany jest przez:

 Pacjenta:

  • telefonicznie;
  • osobiście;

za, pośrednictwem osoby trzeciej (działającej w imieniu pacjenta, którego porada lekarska ma dotyczyć), w rejestracji POZ.

  1. Pracownik odpowiedzialny za rejestrację pacjenta po wstępnym rozpoznaniu potrzeby zdrowotnej, informuje pacjenta na jakich zasadach odbywać się będzie teleporada oraz podaje datę i godzinę teleporady.
  1. Teleporada jest udzielana w jednym z dwóch terminów:
  • nie później niż w pierwszym dniu roboczym po dniu zgłoszenia się pacjenta do placówki – za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, systemu łączności lub osobiście;
  • w późniejszym terminie, jeśli ustalimy go w porozumieniu z pacjentem lub jego opiekunem ustawowym.
  1. W ustalonym terminie osoba udzielająca świadczeń w ramach teleporady kontaktuje się
    z pacjentem na wskazany przez pacjenta numer telefonu.
  1. Teleporada zostaje anulowana w przypadku co najmniej trzech nieudanych prób kontaktu podjętych w odstępie nie krótszym niż 5 minut przez osobę udzielającą teleporady.
    W sytuacji braku kontaktu teleporada jest anulowana, a pacjent zobowiązany jest do ponownego kontaktu z Rejestracją i ustalenia nowego terminu.
  1. Osoba udzielająca teleporady przystępuje do jej realizacji po wcześniejszym potwierdzeniu tożsamości Pacjenta na podstawie danych wskazanych w dokumentacji medycznej lub deklaracji wyboru, tj.:
  • nazwiska i imienia (imion),
  • adresu miejsca zamieszkania,
  • numeru PESEL, jeżeli został nadany, w przypadku noworodka – numeru PESEL matki,
    a w przypadku osób, które nie mają nadanego numeru PESEL – rodzaju i numeru dokumentu potwierdzającego tożsamość,
  • w przypadku, gdy Pacjentem jest osoba małoletnia, całkowicie ubezwłasnowolniona lub niezdolna do świadomego wyrażenia zgody – na podstawie nazwiska i imienia (imion) przedstawiciela ustawowego oraz adresu jego miejsca zamieszkania.
  1. Personel medyczny udziela teleporady w warunkach gwarantujących poufność, przy zapewnienie braku dostępu osób nieuprawnionych do informacji przekazywanych za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności w związku
    z udzieleniem teleporady. Po połączeniu się z Pacjentem osoba udzielająca teleporady upewnia się, że Pacjent ma możliwość przeprowadzenia swobodnej i nieskrępowanej rozmowy.
  2. W przypadku konieczności udzielenia porady lekarskiej w bezpośrednim kontakcie
    z lekarzem, ustalany jest termin wizyty Pacjenta w przychodni (dzień i godzina). Okoliczność ta jest ustalana w porozumieniu z pacjentem lub jego opiekunem ustawowym.
  3. Pacjent na poradę lekarską bezpośrednią (w przychodni) zapisywany jest na podstawie okazania dokumentu tożsamości (dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość ze zdjęciem).
  4. W przypadku dziecka zapis dokonywany jest na podstawie nr PESEL dziecka, imienia
    i nazwiska (jeśli dziecku nie nadano jeszcze nr PESEL).
  5. W trakcie teleporady Pacjent ma możliwość uzyskania:
  • zalecenia
  • e-zwolnienie
  • e-skierowanie
  • e-Recepty,
  • e-Zlecenia na wyroby medyczne,
  • sugestię bezpośredniej wizyty w przychodni lub kontaktu z pogotowiem ratunkowym (jeśli stan zdrowia pacjenta będzie tego wymagał)
  1. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Świadczeniodawcy, takich jak awaria urządzeń, systemów komunikacji lub brak dostępności lekarza, niezwłocznie ustalany jest nowy termin teleporady.
  2. Podczas teleporady osoba jej udzielająca zbiera wywiad, dokonuje oceny stanu zdrowia pacjenta, ustala czy teleporada jest wystarczająca do aktualnego problemu zdrowotnego,
    w razie potrzeby wystawia dokumenty, o których mowa w pkt 12. Pacjent informowany jest ponadto o sposobie realizacji wyżej wymienionych e-dokumentów oraz możliwości założenia Internetowego Konta Pacjenta (IKP).
  3. Przed zakończeniem teleporady osoba dokonująca teleporady podsumowuje przeprowadzoną konsultację i weryfikuje, czy przekazane zalecenia są dla Pacjenta (opiekuna prawnego) zrozumiałe.
  4. Udzielenie porady telefonicznej jest każdorazowo odnotowane przez lekarza, pielęgniarkę lub położną POZ w indywidualnej dokumentacji medycznej pacjenta.
  5. Udzielanie teleporad jest monitorowane pod względem ich liczebności, analizy przyczyn
    i zasadności zgłaszanych wizyt domowych.
  6. Świadczenia są realizowane wyłącznie w bezpośrednim kontakcie z pacjentem:
  • dzieciom do 6. roku życia poza poradami kontrolnymi w trakcie leczenia, ustalonego
    w wyniku osobistego badania pacjenta, których udzielenie jest możliwe bez badania fizykalnego;
  • w przypadku gdy pacjent albo jego opiekun ustawowy nie wyraził zgody na realizację świadczenia w formie teleporady, z wyłączeniem świadczeń, o których mowa w art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz.U. z 2024 r. poz. 1287, z późn. zm.) oraz art. 15b ust. 2 ustawy z dnia   15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 814 z późn. zm.);
  • związanych z wydaniem zaświadczenia, • podczas pierwszej wizyty realizowanej przez lekarza, pielęgniarkę lub położną POZ, wskazanych w deklaracji wyboru, o której mowa
    w art. 10 ustawy z dnia 27 października 2017 r.  o podstawowej opiece zdrowotnej (U. z 2025 poz. 515);
  • w związku z chorobą przewlekłą, w przebiegu której doszło do pogorszenia lub zmiany objawów;
  • w związku z podejrzeniem choroby nowotworowej.
  • Zasady publikacji i przechowywania Standardu 

Standard warunków udzielania teleporad podlega publikacji:

  • tablica informacyjna POZ,
  • strona internetowa wwwspzozkolo.pl - Podstawowa Opieka Zdrowotna, oraz
  • do wglądu na prośbę Pacjenta,
  • oryginał dokumentu przechowywany jest u Pełnomocnika ds. Systemu Jakości,
  • wersja elektroniczna dostępna w systemie Lex Baza Dokumentów,
  • aktualizacja dokumentu odbywa się co najmniej raz do roku lub w przypadku istotnych zmian.

Dokumentacja medyczna jest udostępniana:

  • do wglądu w tym także do baz danych w zakresie ochrony zdrowia, w miejscu udzielania świadczeń zdrowotnych,
  • przez sporządzenie jej wyciągu, odpisu kopii lub wydruku,
  • przez wydanie oryginału za potwierdzeniem odbioru i z zastrzeżeniem zwrotu po wykorzystaniu, na żądanie organów władzy publicznej albo sądów powszechnych,
  • za pośrednictwem komunikacji elektronicznej,
  • na informatycznym nośniku danych,
  • do wglądu na miejscu, po uprzednim ustaleniu terminu, jest bezpłatne.

Za udostępnienie dokumentacji medycznej przez sporządzenie jej wyciągu, odpisu kopii lub wydruku, na nośniku informatycznym opłata nie jest pobierana w przypadku, gdy:

  • pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu po raz pierwszy w żądanym zakresie w wyżej wymieniony sposób (…),
  • w związku z postępowaniem w sprawie przyznania świadczeń kompensacyjnego prowadzonym przez Rzecznika Praw Pacjenta,
  • w związku z postępowaniem przez wojewódzką komisją do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych,
  • w przypadku udostępnienia dokumentacji medycznej Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji oraz Agencji Badań Medycznych

Udostępniania dokumentacji :
dniach roboczych w godz. 7³º-15ºº
budynek „A” Rejestracja Podstawowej Opieki Zdrowotnej – parter tel. 632626205 lub
budynek „C” Biuro Składnicy Akt – II piętro pokój 215 tel. 632626178

Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.

Opłaty:
Za udostępnianie dokumentacji medycznej pobierane są opłaty wg cennika:

https://spzozkolo.pl/udostepnianie-dokumentacji-medycznej/

Podstawa prawna:
Art. 26 ust. 1 i 2 oraz art. 28 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U.2024.581 z pózn. zm.)

Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej

Internetowe Konto Pacjenta to bezpłatna aplikacja Ministerstwa Zdrowia, dzięki której szybko
i bezpiecznie sprawdzisz informacje o zdrowiu: swoim, swoich dzieci lub osoby, która Cię do tego upoważniła. Jest to spore ułatwienie nie tylko w przypadku, gdy potrzebujemy nową receptę, nie możemy przypomnieć sobie dawki lub nazwy przepisanego przez lekarza leku, ale również, gdy udajemy się do specjalisty, który przeprowadza wywiad dotyczący dotychczasowego leczenia
i stosowanych leków. Dzięki IKP zyskujemy także dostęp do e-skierowania i e-zwolnienia.

DZIĘKI IKP:

  • otrzymasz e-receptę SMS-em lub e-mailem — wystarczy, że podasz swój numer telefonu lub adres e-mail,
  • wykupisz leki z recepty w różnych aptekach nie tracąc refundacji,
  • udostępnisz bliskiej osobie lub lekarzowi informację o stanie zdrowia i historię przepisanych leków,
  • masz dostęp do danych medycznych swoich dzieci do 18. roku życia,
  • odbierzesz kolejną e-receptę bez wizyty w gabinecie (w przypadku choroby przewlekłej i po konsultacji, np. telefonicznej, z lekarzem).

JAK SIĘ ZALOGOWAĆ?

Możesz użyć profilu zaufanego albo zalogować się używając dowodu osobistego z warstwą elektroniczną (e-dowodu). Możesz również zalogować się bezpośrednio przez bank PKO BP, jeśli masz konto internetowe iPKO lub Inteligo.

przydatne linki:

https://www.pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta

https://www.csioz.gov.pl/e-zdrowie-p1/internetowe-konto-pacjenta/

Cennik badań płatnych:

Cennik płatnych usług medycznych:

  • laboratoryjne
  • USG
  • Radiodiagnostyka Obrazowa
  • Tomograf Komputerowy
  • EKG, Holter RR/ciśnieniowy

Cennik usług medycznych

Numery telefonów alarmowych - Stany nagłe i zagrożenia życia

Ratownictwo medyczne: 112 i 999

Straż pożarna: 112 i 998

Policja: 112 i 997

Stany nagłe i zagrożenia życia

Przez stan nagły (stan nagłego zagrożenia zdrowotnego) należy rozumieć stan polegający

na nagłym lub przewidywanym w krótkim czasie pojawieniu się objawów pogarszania zdrowia, którego bezpośrednim następstwem może być poważne uszkodzenie funkcji organizmu lub uszkodzenie ciała lub utrata życia, wymagający podjęcia natychmiastowych medycznych czynności ratunkowych i leczenia.

  • Najważniejsze informacje, które należy podać po zgłoszeniu dyspozytora:
  • dokładne miejsce zdarzenia (adres, lokalizacja, punkty orientacyjne),
  • powód wezwania,
  • kto potrzebuje pomocy,
  • kto wzywa zespół ratownictwa medycznego

Narodowy Fundusz Zdrowia - https://www.nfz.gov.pl/

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kole - https://www.gov.pl/web/psse-kolo

Ministerstwo Zdrowia - https://www.gov.pl/web/zdrowie/

Rzecznik Praw Pacjenta - https://www.gov.pl/web/rpp/rzecznik-praw-pacjenta

Nocna i Świąteczna Pomoc przy SPZOZ w Kole – https://spzozkolo.pl/nocna-i-swiateczna-opieka-zdrowotna/

Komunikaty alergologiczne - http://www.alergen.info.pl/

Pacjenci uprawnieni do świadczeń poza kolejnością – https://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/prawa-pacjenta/uprawnienia-szczegolne/

Prawa Pacjenta - https://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/prawa-pacjenta/

Nawigator pacjenta – platforma informacyjno-edukacyjna - https://www.gov.pl/web/rpp/nawigator-pacjenta-praktyczny-poradnik-jak-poruszac-sie-po-systemie-ochrony-zdrowia

Zgłoszenie zdarzenia niepożądanego leku Zgłoś działanie niepożądane leku - https://www.gov.pl/web/urpl/zglos-dzialanie-niepozadane2